Galna gravidcravings.

   Nu har jag läst lite fler galna cravings som gravida haft för sig. Just nu är det ingen hemlighet att min svaga punkt är mjukglass även om jag ej äter så mycket av den men innan jag visste att jag var gravid drack jag min första öl, J höll på smälla av och trodde verkligen något var fel där : )

Så här har vi några av de roligaste cravings jag läst om på nätet.

Tonfisk på burk med krossad ananas till.

Murbruk ifrån väggarna var det en som åt ifrån källaren.

En tjej körde ut på landsvägarna så gruset yrde sen stannade hon bilen för att gå ut och andas in "grusångorna".

Avgaser och bensin samt spritpennor verkar vara populärt att sniffa på också.

Stekt syltlök med bearnaisesås.

Is i förpackning ett paket att knapra på varje kväll.

Filmjölk med stekt bacon i.

köttfärs har gravida blivit sugna på eller kotletter, usch! : )

Ströbröd, ett paket om dagen.

Chips med lite speciell dipp till nämligen jordgubbssylt

Willys oblekta toalettpapper att smälla i sig.

   Finns så otroligt mycket roliga cravings på nätet har jag läst, att gravida kvinnor blir lite knäppa är ju rätt tydligt det. Nu skall jag ta och leta reda på lite roliga hormonrubbningar som hänt de små gravida kvinnorna i Sverige, finns ju en del som gjort så otroligt mycket roliga och udda saker när de varit gravida så de är det värt att skriva om!

 

Kommentarer
Postat av: Annlo

Jag at jordgubbar med nutella, tog for lang tid att smalta choklad =)

2009-04-09 @ 01:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0