En lugn valborg.

   Nyvaken och rastlös. Fast det brukar jag ju vara på mornarna när jag inte gör något annat än sitter hemma. Fast idag är det lite annorlunda för jag har ju J´s sällskap hela helgen. Var och hälsade på hos J´s kusin igår, Michel och Milla för att fika lite och kolla till den lilla hårbollen Ellen. Hon kommer att vara ett halvår äldre än vårt kommande barn. Ser fram emot många promenader och lite grillning till sommaren och dom, de är lätta att umgås med.

   Känner mig faktiskt väldigt lugn nu för första gången på vad som kan kännas som en evighet. Enda sen jag varit inne på akuten sen i vecka 26 så har jag oroat mig för att föda för tidigt men nu är jag ju faktiskt här och i slutändan måste jag säga att allting gått bra.

   Det var nog som vi sa "allt sker av en anledning" hade jag ej åkt in den veckan så hade säkert värkarna blivit värre och jag hade fått mig en alldelels för lten bebis och något att oroa mig för men nu tror jag att allt kommer att gå så bra så.



Lilla Ellen, föddes med en massa hår på huvudet och jätte mörka blå vackra ögon, hon kommer att bli ett charmtroll när hon växer upp ; )

Kommentarer
Postat av: Anna

måste bara kommentera kortet...söt tös, har min lilla ted i famnen och han vinkar till henne för glatta livet....blev nog lite småbetuttad i henne haha



trevlig valborg på er...kram

2009-04-30 @ 15:35:41
URL: http://metrobloggen.se/annabroberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0