Brottom brottom..

...nu när jag inte helt är säker på när det lilla monstret kommer till världen så har jag fått lite panik med allt som skall göras för vem vet på tisdag kankse jag sitter på Mälarsjukhuset med en liten bebis framför mig. Inte för att jag tror det, tror faktiskt den kommer hålla sig lite längre i magen och jag tror inte att det kommer att bli något problem så vi måste sätta igång förlossningen men som sagt man vet aldrig.

   Och av den anledningen har jag börjat packa "väskan" men så kallat "STORA" bekymmer är, vad jag skall packa ner för kläder till bebisen då det faktiskt är rätt kallt nu, vilka problem jag har va : )

    J ska tvätta alla baby kläder så fort som möjligt och sätta in bilbarnstolen ordentligt nu. Jag själv skall efter min mat här roa mig med att sy klart lakanen till vagnen och sängen, får hoppas de blir fina. Men bäst jag gör det nu så jag får det gjort. Sen måste vi åka och handla allt det sista för jag vill inte komma hem och inte ha alla saker hemma, vill ej ut och tokhandla det sen. Vad säger ni om detta som första plagg när "lill monstret" kommer till världen? Då blir iallafall J glad!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi hade bara mewd oss ett "baspaket" med kläder till BB plus mössa och overall. Vincent föddes ju i januari och det va snö ute. Tror att du har bra koll på vad som behövs men tänkte bara om du ville ha ett råd. Vilken söt body:) Ni kan få en MAN UTD av oss när bebisen kommer:) Kram

2009-04-22 @ 19:43:50
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Sofie

å vad är det du ska ge mig för något, fatta inte?!

Klart att bäbisen ska ha den bodyn på sig när den kommer till världen! Inget annat går ju:P

2009-04-22 @ 19:56:52
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: Anna

Givet att bebis ska ha den där söta bodyn... :) det gäller att forma sina barn i tid ;)

2009-04-22 @ 20:48:53
URL: http://metrobloggen.se/annabroberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0