1a april skämt?!

   Det finns ju dock vissa som inte är så roliga kanske, min väninna ringde här mig nyss och hon skall också ha barn i juli. Hennes karl hade sänt henne ett mess ifrån Volvo där det stod "jaha då är man uppsagd då" varpå hon såklart slängde sig på telefonen och ringde upp honom. Hon tänkte ju på at de sedan tidigare har ett barn och hur dom skall klara sig när dom ej kommer ha pengar om han förlorar jobbet. Sen kom det ju fram efter många om och men att det var ett aprilskämt, inte roligt tyckte vare sig hon eller jag även om jag skrattade litet men tyckte det mest var elakt.

   Som hon sa," tänk om det hade varit Kristin som hade fått höra det här av sin sambo, hon som redan haft värkar och är orolig som hon är då hade ju allt släppt och hon hade fött på hallgolvet!"

  Ja hade min älskade sambo dragit ett sådant skämt för mig idag då hade han fått en höger när han kom hem och ej fått komma in genom dörren, vilka odågor! : )

   Någon mer som råkat ut för elaka aprilskämt?

   Tillägg: Min sambo kom hem och försökte dra ett elakt aprilskämt, att Slagsta Glass brunnit ner! Vad är det för människa man lever med!? Han är underbar och genomskådad på två röda, det får han för att han försöker dra ett skämt med sitt charmiga leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0