Nyårsblåsan, året som gått & nyårslöften?

 Nyårets outfit ser då ut såhär!             
   Blev en fin middag med sambon och vad är väl en finmiddag utan att Maddis ringer mitt i maten och att Gördis, lilla jag river en glasvas i golvet som går i tusen bitar för ovanligehetens skull, som sagt inget ovanligt alls för mig då jag brukar lyckas med att ha sönder saker, haft sönder Jaris finglas för 1000 kr så varför ändra trenden den anses ju ge tur :)


    Årets bästa minnen:
Systers födelsedagsmaskerad med mig och moster här på bild,
födelsen av min systerdotter här med min odåga på bild,
dansuppvisningen på teatern, discodans,
min kusin gifte sig här med man såklart
och sist min egna maskerad med disneytema där jag var goda fen!


   Och nyårslöften, ska man verkligen ge sådana,man ska gå ner i vikt man ska sluta äta godis elr sluta röka elr varför inte sluta dricka alkohol vad ska då jag ha för löfte när jag varken röker, dricker och jag kommer definitivt lägga på mig 10 kg till vare sig jag vill eller ej så någon med något bra förslag om ett sådant löfte eller varför inte min favorit en vadslagning!?




Mouziee - In search of a dragon

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men gumman! Du måste va en av de sötaste gravida bruttor jag sett! Kramen

2009-01-03 @ 23:17:50
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0