Invigning, julrush & släktträff!

"Tänk att få vara med mitt blant människor..."

   Bara för att det är jag, vilken film?

   Invigning av bloggen idag som har varit död lika länge som jag haft en vadslagning med min sambo som gått ut på att jag ej skulle köpa skor på ett halvår, jag vann och fick då ett par stövlar ifrån scorett julklapp, vilket tar oss direkt till ord nummer två i ordningen på rubriken..

   Julrush, vad är det med människor att bli som gamar när mellandagsrean kommer igång och handla skaer de egentligen inte behöver, gick förbi kick´s igår och de sleta i parfymspaketen då de var halva priset på dom, det roliga är att sedan när alla hade 10 paket var då minsann skulle de roa sig med att ta reda på om det var någon bra parfym de snott åt sig, jag säger då det, gamar, värre än pensionererna på kupongfton på Ekängen.

   Släktträff idag med kusiner och barnbarn, mormödrar och galna kort, kan det bli annat när vi skall samlas och försöka få vettiga bilder på oss, alla grimaserar ju endå när de poserar, utom Tyra, systerdotter som ser ut som ett monster endå, ett sött sådant bör tilläggas!

   Nu är då den stora frågan vad ska en blogg egentligen handla om, vardagsdravvel? har jag redan åstadkommit här ser jag, 3 ord i en rubrik är givet, vadslagningar och eskapader, då en annan inte är den smidigaste på jorden. Livets stora frågor och hemligheter, film och spelrecensioner då man är en filmfantast med alldeles för mycket fritid!

Någon som har nåot mera förslag nu när denna blogg är öppen för disskusion..!? Snarare jag som är öppen för förlag!

  Ja den är rosa inte av den anledningen för att jag älskar rosa, tvärtom det är min mest avskydda färg så just därför, varför göra som alla andra, gå emot trenden!

   Min avslutande kommentar får vänta då Sofie redan snott Jim Carreys idé "Take care now bye bye then..." men en sak är säker "Var dig själv alla andra är redan upptagna" och imorgon blir det tal om livet! Nu har inte jag tid med er för nu ska jag gå och spela trummar på world tour...!! Så det så!!




Mouziee - In search of a dragon

Kommentarer
Postat av: Madde

Weeeeey!! Tycker du gjorde en förtjusande premiär av bloggen. Keep on going and I'll be here! Hörs på torsdag babe!!

2008-12-28 @ 23:44:14
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0